Bila
Mana
Dianjurkan oleh
Kategori :
  April 21st, 2017          |          Kategori : Terkini

“Susah Nak Jumpa Orang Yang Betul-Betul Ikhlas” – Datuk Aliff Komen Tentang Dato’ Vida?

Sebelum ini kita telah digemparkan dengan berita tentang perceraian diantara pengasas kosmestik terkenal iaitu Dato’ Seri Vida atau lebih dikenali dengan tagline ‘Qu Puteh Qu Puteh, Barulah Putih’ bersama bekas suaminya iaitu Fairuz Ahmad.

dato-seri-vida-intrend-77_1

Apa yang boleh dikatakan kita semua jarang mendengar masalah hubungan mereka sebagai suami isteri sebelum masing-masing membuat keputusan untuk tidak lagi bersama.

Dato’ Seri Vida telah sah menjadi isteri kepada Fairuz pada Januari 2014 dan ini juga merupakan perkahwinan beliau yang ketiga.

untitled

Sebagai seorang sahabat, Datuk Aliff Syukri terpanggil untuk meluahkan perasaannya apabila beliau melihat sesetengah netizen mula melemparkan ayat-ayat negatif terhadap kawan baiknya itu sebaik sahaja perceraiannya disahkan.

1833_hiburan_datuk-aliff-syukri

Beliau juga menegaskan bahawa netizen tidak tahu dan tidak akan pernah faham apa yang telah dialami oleh Dato’ Vida sebelum ini.

Jom kita baca antara liahan Datuk Aliff:

aliff

Aku nak bahgia!! Semua org kawin smua nak bahagia dan kekal…Kesian sahabat saya ni..semoga kakakku tabah
.
.
Sy tngok …Ramai mengencam beliau kisah rumah tangga beliau saya hanya mampu melihat sbgai seorg sahabt sy doakan yg terbaik… hakikatya saya sy tahu apa yg berlaku sblum ni lagi…ye lah kawan lama sy ..yang sy selalu kongsi hal bisnes dan family dr 10tahun lps….
.
.
Kepada yg tak mengenalinya mngkin boleh menghukum dan mengecam ttp tidak pernah terfikir ditempat beliau…”bkn senang mnjadi bisnesmen atau wonen yg sntiasa di lihat masyarakat ” sbb kami bukan artis kami usahawan.. saya yakin kalau sy ditempat dia emosi kalau tak stabil boleh jadi giler duit bukan pengukur kebahgiaan…
.
.
bagi sy walau sehebat mana pun seorang wanita itu..dia juga hanya la insan biasa seperti wanita lain ..mahukan seorang teman disampingnya sehidup semati..dapat bkongsi susah senang bersama walau pun hakikat nya dia seorang jutawan yg bole bdiri di atas kaki sendiri..tapi sekarang ni susah nk jumpa org yg betul2 ikhlas..
..
kebanyakan nya suka mengambil kesempatan jer..semoga tabah kakakku memperjuagkan industri kosmetik ini walapun bak cendawan tumbuh selpas hujan
.
.
#pesanansahabat @datoserivida

Kami di SURIA mendoakan agar ada sinar yang menanti Dato’ Vida selepas apa yang telah dilalui olehnya. Teruskan bangkit walaupun tanpa suami disisi dan jangan pernah jatuh disebabkan seorang lelaki.