85979

Suasana Ala-ala Dekat New Zealand, Hanya RM160. - Suria FM - Segalanya Hiburan

Siapa je yang taknak pergi bercuti dekat luar negara kan? Boleh tengok culture negara luar macam mana kan? Especially New Zealand! Pergh! Cantik sangat permandangan dekat sana.

Tapi nak pergi bercuti dekat New Zealand tu mesti memerlukan duit yang banyak untuk tiket penerbangan, tempat tinggal, makan dan apa-apa sahaja lah! Ehh sebelum tu, jangan ingat dekat Malaysia tak ada tempat ala-ala dekat New Zealand tau.

Jom kita sama-sama usha tempat yang seakan-akan macam dekat New Zealand ni! Ranau, Sabah je weh! Ye, dekat Sabah je korang dah boleh dapat suasana ala-ala New Zealand!

Alamat: Kampung Himbaan, Bundu Tuhan, Ranau Sabah, 89308

Nombor Untuk Dihubungi: 013 8506463

Email: hounon2010@gmail.com

MasyaAllah cantiknyaaa

Screen-Shot-2016-02-12-at-11.57.47-AM

Screen-Shot-2016-02-12-at-11.58.38-AM

Screen-Shot-2016-02-12-at-11.59.28-AM

Screen-Shot-2016-02-12-at-12.20.33-PM

Siap boleh pasang benda alah ni sekali

Screen-Shot-2016-02-12-at-12.29.30-PM

Screen-Shot-2016-02-12-at-12.00.30-PM

Bilik yang selesa

Screen-Shot-2016-02-12-at-12.04.17-PM

 

 

Sumber : ohbulan

Apakah perasaan anda tentang artikel ini?
Please wait...
Dengarkan Sekarang!