73126

Resort Kontena Paling Rare! Harga Serendah RM190 Je Beb! - Suria FM - Segalanya Hiburan

Pernah rasa tak nak pergi bercuti ke tempat-tempat yang rare dan yang boleh buat otak korang kosong dari fikir apa-apa masalah? Selalunya kalau nak pergi bercuti mesti kita semua akan bayangkan hotel, resort atau chalet yang ada dekat tepi-tepi pantai kan? Yela, kalau nak tenangkan fikiran mestilah air laut tu je yang boleh buat korang rasa ‘free‘. 

Tapi kali ni, tempat yang nak dikongsikan dengan korang ni memang superbrare! Lain dari yang lain. Sekali tengok, mesti korang akan fikir tempat ni bukan dekat Malaysia dan harga pun boleh tahan tinggi melangit. Tapi korang silap ah! Tempat ni dekat area Kuala Selangor beb! 

The Kabin Resort ni hanya menggunakan Kabin atau Kontena sebagai bilik penginapan yang mempunyai dekorasi yang sangat awesome! Harga pun berpatutan weh! Jom usha!

Lokasi Di Kuala Selangor

TheKabin1-630x630

TheKabin8-630x630

TheKabin7-630x630

ThKabin4-630x630

TheKabin5-630x630

TheKabin3-630x436

TheKabin2-630x420

Tak jauh pun, cuma 1 jam kalau dari Kuala Lumpur, bagi sesiapa yang berminat boleh ke alamat ini.

The Kabin, Lot 2984 Jalan Jati, Pantai Remis, 45800 Jeram, Kuala Selangor, Malaysia.

Harga Serendah RM190!

TheKabinRate-630x630

Ada pelbagai jenis bilik disediakan, harga pun daripada RM190 hingga RM440 mengikut kadar keselesaan yang korang mahukan. Antara jenis-jenis bilik yang terdapat di sini adalah :

Rotterdam (6 pax : RM 440)

Rotterdam-630x473

Rotterdam2

Rotterdam3-630x473

Rotterdam4-630x473

Rotterdam5-630x473

Felixstowe, Hamburg, Atwerp (6 pax : RM390)

Felixstowe-Hamburg-Atwerp-630x473

Felixstowe-Hamburg-Atwerp2-630x473

Felixstowe-Hamburg-Atwerp3-630x473

Durban (2 pax : RM190)

Durban-630x473

Durban2-630x354

Durban3-630x473

Durban4-630x419

Santos Balboa (4 pax : RM 290)

Santos-Balboa-630x473

Santos-Balboa2-630x437

Santos-Balboa3-630x473

Santos-Balboa4-630x419

Long Beach Vancouver (4 pax : RM290)

Long-Beach-Vancouver-630x473

Long-Beach-Vancouver2

Long-Beach-Vancouver3-630x473

Long-Beach-Vancouver4-630x473

Shanghai, Singapore, Sharjah (4 pax : RM260)

Shanghai-Singapore-Sharjah-630x473

Shanghai-Singapore-Sharjah2-630x419

Shanghai-Singapore-Sharjah3-630x473

Shanghai-Singapore-Sharjah4-630x419

Busan, Keihin, Kelang, Ho Chi Minh, Columbo, Melbourne (4 pax : RM240)

Busan-Keihin-Kelang-Ho-Chi-Minh-Columbo-Melbourne-630x473

Busan-Keihin-Kelang-Ho-Chi-Minh-Columbo-Melbourne2-630x473

Busan-Keihin-Kelang-Ho-Chi-Minh-Columbo-Melbourne3-630x473

Busan-Keihin-Kelang-Ho-Chi-Minh-Columbo-Melbourne4-630x473

Aktiviti Yang Boleh Dilakukan Disini

AKTIVITIKABIN-630x354

Selain daripada fasiliti yang disediakan, korang sekeluarga boleh berkunjung ke beberapa tempat menarik yang berhampiran dengan Resort ini untuk tenangkan minda.

Picnic Di Pantai Remis

Picnic-Di-Pantai-Remis

Picnic-Di-Pantai-Remis2-630x419

Picnic-Di-Pantai-Remis3-630x473

Screen-Shot-2015-10-10-at-15.40.06

Lawat Tempat Bersejarah Di Bukit Melawati

Bukit-Melawati

Bukit-Melawati2-630x420

Alami Keindahan Flora & Fauna Di Taman Alam

TamanAlam-630x450

TamanAlam2

Melihat Kecantikan Kelip-Kelip Di Jeti Kampung Kuantan, Kampung Bukit Belimbing & Pasir Penambang

Kelip-Kelip

Eagle Feeding Di Pasir Penambang

Eagle-Feeding

Eagle-Feeding2-630x420

Memancing

Memancing-630x419

Memancing2-630x473

Memancing3-630x419

Sawah Padi

Paddy-630x354

Paddy2-630x354

Seperti yang dikatakan tadi, tempat ini sangat sesuai untuk menenangkan fikiran. Tempat yang sangat cantik dan murah, kalau korang nak dapatkan butiran lebih lanjut atau membuat sebarang tempahan awal, hubungi +60176783825 atau +60185932014 .

Sumber : Ohbulan | Facebook The Kabin www.thekabin.com.my

 

Apakah perasaan anda tentang artikel ini?
    Please wait...
    Dengarkan Sekarang!