72032

"Anak Pak Ali Ni Tahu Pulak Sakit Hati" – Kenyataan Jinggo Buat Azwan Ali - Suria FM - Segalanya Hiburan

Baru-baru ini pengarah terkenal selaku suami kepada pelakon Sheila Rusly iaitu Jinggo telah memuat naik beberapa video dan kapsyen yang seakan-akan memerli Azwan Ali atau lebih dikenali dengan panggilan Diva AA.

Jika dilihat pada akaun Instagram Azwan Ali, beliau juga ada memuat naik beberapa keping gambar aktor Hafidz Roshdi dan kapsyen beliau juga seolah-olah ada sesuatu yang terjadi diantara mereka.

Mari kita lihat antara video yang telah dimuat naik oleh Jingga menerusi akaun Instagram miliknya.

 

Assalamualaikum Malaya… Al fatihah buat @divaazwanavazz …. Dari teman dulu sampai sekarang …tak penah ada yg baik datang dari mulut mamat ni…sian sangat mamat hadoiiii aiii ni… boleh jer kalau nak comment …silakan… teman sedia mendengor… untuk kebaikan… why not…tapi kalau yg komen tu pon ala ala hadoiiii mak aiii… tak yah laaa …kesian mamat hadoiii aiii ni…oh yee yeop…sekarang orang tak carik publicity macam ni lagi!yeop..dari dulu …sama jer style carik publicity…mua aha aha hadoiiii mak aiii sakai gile mamat gile ni… yeop …diva untuk pompan…bukan untuk jantan dan dan…. Kalau nak tumpang publicty #misteriwanpeah ponnnnn…Wan peah ponnnnn tak sior laaa… mua aha aha hadoiii mak aiii sakai gile mamat ni… Jom artis artis Wan Peah kita sedekahkan Al fatihah pada mamat sakai ni…biar rohnya tenang dalam diri… sbb sampai sekarang dia tak jumpa diri sendiri… sian kan… @zeezainal @acapjamaludin @sherry_alhadad @dalimawati @jspictures_js @tv3malaysia @catfarish @zarinazainuddin_ @

A post shared by Tok Sidang Jinggo (@jinggo_jspictures) on

 

Assalamualaikum Malaya… Huaaaawaaaa Malaysia 🇲🇾… Sekali lagi Tok Sidang mohon semalaya sedekahkan Al fatihah pada anak pak ali ni @divaazwanavazz1234 @divaazwanavazz Semalam episod 3 Hari ini episod 2 anak pak ali Bila anak pak ali ni mencaci Dia terbahak ketawa hi hi hi Bila dia pulak kena keci… Anak pak ali ni tahu pulak sakit hati….naik hantu lebih terok dari Wan Peah lagi… Mua aha aha hadoiii mak aiii secara sah nya semua followers @sheilarusly_jspictures jadi sampah sarap bangsat dan semua artis yg pernah berkerja dgn @jspictures secara automatic dah jadi artis bodoh …. Mua aha aha hadoiii mak aiii Jommm @jannanick @janna_nicker @saharulridzwan @sweetqismina @theidriskhan @sasqiadahuri @zeezainal @acapjamaludin @iamfaiztapaw @dayanarozaa @zarinazainuddin_ @rajaafiqqofficial @azirashafinaz @hafidz.roshdi @hafidzofficialfc @sasqiadahuri @catfarish Al fatihah…

A post shared by Tok Sidang Jinggo (@jinggo_jspictures) on

Walau apapun semoga isu ini tidak berpanjangan dan kalau ada yang tidak puas hati antara satu sama lain, lebih baik selesaikan dengan cara yang baik.

 

 

Sumber : Instagram Jinggo & Azwan Ali

Apakah perasaan anda tentang artikel ini?
Please wait...
Dengarkan Sekarang!